Konuyu Oyla:
  • Toplam: 1 Oy - Ortalama: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
   
Konu: Spyhackerz Lamerlari
grometers
*
avatar
Sivile Alındı
Durum: Çevrimdışı
Seviye Puanı: 5
Yaşam Puanı: 7 / 100
Deneyim: 2 / 100
Rep Sayısı: 0
Mesaj Sayısı: 39
Üyelik Tarihi: 09.07.2017
     
Yorum: #21
RE: Spyhackerz Lamerlari
10.07.2017 16:24
LOcalde çalıştıştırılmış o index çünkü bu sitede yeşil bar özelliği mevcut oradaki linkte ise böyle bir şey söz konusu değil
Alinti
TolanK1
avatar
Kondom Mağduru
Durum: Çevrimdışı
Seviye Puanı: 2
Yaşam Puanı: 1 / 40
Deneyim: 62 / 100
Rep Sayısı: 2
Mesaj Sayısı: 15
Üyelik Tarihi: 22.06.2017
     
Yorum: #22
RE: Spyhackerz Lamerlari
10.07.2017 20:03
olm çogul konuşmayin şurada bana küfür eden velede gelince senin yaşin kaç evladim skypeden eklermisin beni bi [email protected]
Alinti
KingSkrupellos
*
avatar
Hacktivist
Durum: Çevrimdışı
Seviye Puanı: 55
Yaşam Puanı: 1,372 / 1,372
Deneyim: 91 / 100
Rep Sayısı: 2767
Mesaj Sayısı: 6323
Üyelik Tarihi: 21.08.2013
     
Yorum: #23
RE: Spyhackerz Lamerlari
10.07.2017 20:25
@TolanK1 kimse sana birşey dediği yok kardeş. Ortadaki saçma sapan kafası bı milyon bu konuyu açan ve olumsuz yorum atıp destekleyenlere kizmislar bizimkiler. Tabii doğal olarak. Sana yapılan herhangi bir olumsuz durum yok. Yanlış anlama. Böyle insanlar yeni üyeler her foruma gelip böyle milleti karalama politikası yapabilir. Konu olursa saçma sapan sileceksnz bu kadar basit. Şenlik durum yok.
(Bu konu en son: 10.07.2017 Tarihinde, Saat: 20:26 düzenlenmiştir. Düzenleyen: KingSkrupellos.)

We don't care what people think about us, we are proud of us, we not gonna change for anyone. I do not have own no website. No Contact. # KingSkrupellos # Cyberizm Digital Security Technological Turkish Moslem Army.



Alinti
TolanK1
avatar
Kondom Mağduru
Durum: Çevrimdışı
Seviye Puanı: 2
Yaşam Puanı: 1 / 40
Deneyim: 62 / 100
Rep Sayısı:
Mesaj Sayısı: 15
Üyelik Tarihi: 22.06.2017
     
Yorum: #24
Cvp: Spyhackerz Lamerlari
10.07.2017 20:30
(10.07.2017 20:25)KingSkrupellos Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  @TolanK1 kimse sana birşey dediği yok kardeş. Ortadaki saçma sapan kafası bı milyon bu konuyu açan ve olumsuz yorum atıp destekleyenlere kizmislar bizimkiler. Tabii doğal olarak. Sana yapılan herhangi bir olumsuz durum yok. Yanlış anlama. Böyle insanlar yeni üyeler her foruma gelip böyle milleti karalama politikası yapabilir. Konu olursa saçma sapan sileceksnz bu kadar basit. Şenlik durum yok.

anladim kardeşim çünkü benlik birşey yok sizlik birşeyde yok sizde haklisiniz ordaki saçma sapan üyeler gelip burda laf yapiyor gelen velette ayyildiztimden gelme :Z
Alinti



1 Ziyaretçi