Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
   
Konu: Sene 1998 Hack anılarım
Leader Shawai
*
avatar
Albay
Durum: Çevrimdışı
Seviye Puanı: 25
Yaşam Puanı: 459 / 612
Deneyim: 49 / 100
Rep Sayısı: 339
Mesaj Sayısı: 802
Üyelik Tarihi: 24.10.2015
     
Yorum: #1
Sene 1998 Hack anılarım
13.11.2015 04:40
Sene 98 o zamanlar zone-h yeni kuruldu sitenin amacı hackledigin siteleri kayıt altına alıyor ama 98 de 5 site vardı http://www.zone-h.org/mirror/id/14687 milworm kardesimle dencom.army.mil sitesine baktık dedik barı heykliyekde zone-h den ilk siteyi biz alak şimdilerde kapattilar o askeri siteyi neyse başka hikâyeye geceyim...

Sonra milwormla aram bozuldu bunun siteyi hekledim ayrıldım.Bizim iranlı çocuklar var PHC persian hacker community diye neyse aldılar beni aralarına dediler abi atom enerji sitesi var hindistan da açık bulamadık nasıl heklicez dedim verin sitenin ismini 5 dakka sonra onlara aynen şu mesajı attım http://www.zone-h.org/mirror/id/17097 .. Sonra dedim hindistan atom şeysini hekleyemeyenden hayır gelmez..

Dedim sene 2006 ya geldi büyük oynamamiz lazım hemen tor indirdim deep web 6.seviyede geziyorum millet kiralık katil ariyo filan dedim heckir yok mu var dedi biri tanıştık filan 1-2 saat mitnick hakkında konuştuk yok neymiş telefon hackliyomus sosyal Enginer miş dedim siteyi yolla..2-3 gün uğraştım dedim zone kaydına bak http://www.zone-h.org/mirror/id/4642027 evet mitnicki heklemistim SQL açığı vardı id=23 den sonra tırnak koydum baktım SQL ulan mitnick dedim bittinn ve bitirdim bu da böyle animdir..

Bu arada Brezilyan gardaslarim aldığımız ilk zone numarasını anlatmadan gecemicem..gine darknette takiliyom seviye 8 quantum PC ile girdim baktim bu seviye de kimse yok 7 ye indim burda brezilyanlar 8 çıkmaya çalışıyor dedim yukarda bise yok bosverin
Neyse bunlar zoneden 1 numaralı kaydı alcaklar dedim bana shell atılmış site verin tabi o zamanlar 2 web sitesi var biri zone biri estgp.pt hemen caktim estgp ye indexi seviye 8 e geçtim quantum pisim ile zone sitesini hacklerim ve tabiki http://www.zone-h.org/mirror/id/1 numarası 1 olan siteyi siyyaptim buda böyle anim..

Şimdilerde aktif hacki bıraktım arama motoru sitesi açtım ismi google ordan para kazanıyorum isterseniz sitenizin reklamını arama kısmının yanına koyiyim bizim çocuklar önemli günlerde doodle yapıyorlar onun yerine reklamnizi yaparım pm atin
Alinti
Rep Verenler: G3ZG4N , BYHAKLİRT
KingSkrupellos
*
avatar
Hacktivist
Durum: Çevrimiçi
Seviye Puanı: 55
Yaşam Puanı: 1,363 / 1,363
Deneyim: 54 / 100
Rep Sayısı: 2721
Mesaj Sayısı: 6201
Üyelik Tarihi: 21.08.2013
     
Yorum: #2
Cvp: Sene 1998 Hack anılarım
13.11.2015 04:50
Exciting Exciting Exciting palavracı version of shawai 1.0 on Exciting
Şaka şaka güzel anlatım Exciting
(Bu konu en son: 13.11.2015 Tarihinde, Saat: 04:54 düzenlenmiştir. Düzenleyen: KingSkrupellos.)

We don't care what people think about us, we are proud of us, we not gonna change for anyone. I do not have own no website. No Contact. # KingSkrupellos # Cyberizm Digital Security Technological Turkish Moslem Army.

cyberizm

Alinti
Rep Verenler: Leader Shawai
Leader Shawai
*
avatar
Albay
Durum: Çevrimdışı
Seviye Puanı: 25
Yaşam Puanı: 459 / 612
Deneyim: 49 / 100
Rep Sayısı:
Mesaj Sayısı: 802
Üyelik Tarihi: 24.10.2015
     
Yorum: #3
Cvp: Sene 1998 Hack anılarım
13.11.2015 05:11
(13.11.2015 04:50)KingSkrupellos Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Exciting Exciting Exciting palavracı version of shawai 1.0 on Exciting
Şaka şaka güzel anlatım Exciting

Bilgisayar yokki is yapalım gecenin 4 unde anilarimi anlatıyorum Exciting şu vizeler iyi geçerse bi ihtimal korgo ile yollatcam Exciting
Alinti
Rep Verenler: BYHAKLİRT
Mr.Mole
*
avatar
Teğmen
Durum: Çevrimdışı
Seviye Puanı: 6
Yaşam Puanı: 5 / 129
Deneyim: 19 / 100
Rep Sayısı: 28
Mesaj Sayısı: 54
Üyelik Tarihi: 20.12.2014
     
Yorum: #4
Cvp: Sene 1998 Hack anılarım
13.11.2015 05:18
Vay canına. Bunu derleyip çarpsak toplasak film haline getirdiğimiz ve vizyona girdiği günün ilk gece yarısında gişe rekoru kırar. Smile
Alinti
Rep Verenler: Leader Shawai
Leader Shawai
*
avatar
Albay
Durum: Çevrimdışı
Seviye Puanı: 25
Yaşam Puanı: 459 / 612
Deneyim: 49 / 100
Rep Sayısı:
Mesaj Sayısı: 802
Üyelik Tarihi: 24.10.2015
     
Yorum: #5
Cvp: Sene 1998 Hack anılarım
13.11.2015 05:35
(13.11.2015 05:18)Mr.Mole Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Vay canına. Bunu derleyip çarpsak toplasak film haline getirdiğimiz ve vizyona girdiği günün ilk gece yarısında gişe rekoru kırar. Smile

Film sitesini ver hemen heklicem Exciting Exciting
Alinti



1 Ziyaretçi
[-]
Sponsor Reklam