Konuyu Oyla:
  • Toplam: 1 Oy - Ortalama: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
   
Konu: Laptop Projektörü Ana Monitor Yapma [Yardım]
ATASOYaccount
*
avatar
Teğmen
Durum: Çevrimdışı
Seviye Puanı: 5
Yaşam Puanı: 3 / 110
Deneyim: 43 / 100
Rep Sayısı: 3
Mesaj Sayısı: 44
Üyelik Tarihi: 06.03.2015
     
Yorum: #1
Laptop Projektörü Ana Monitor Yapma [Yardım]
14.07.2015 01:48
Bilgisayarım bu


Ben üstteki monitoru projektor olarak kullandığım için bilgisayar daha tam açılmamışken ekran gelmiyor misal biosa falan giremiyorum.

Format atıcaktım fakat aklıma bu gelince illa bir çözümü vardır diyip buraya konu açma gereği duydum.

Normal monitoru laptopun ana monitoruymuş gibi algılanması gerekiyor bunu nasıl yapabilirim. ? İnternette biraz araştırdım fakat birşey bulamadım.

İyi forumlar.
(Bu konu en son: 14.07.2015 Tarihinde, Saat: 01:59 düzenlenmiştir. Düzenleyen: H4CK4L.)
Alinti
KingSkrupellos
*
avatar
Hacktivist
Durum: Çevrimdışı
Seviye Puanı: 55
Yaşam Puanı: 1,369 / 1,369
Deneyim: 78 / 100
Rep Sayısı: 2742
Mesaj Sayısı: 6282
Üyelik Tarihi: 21.08.2013
     
Yorum: #2
Cvp: Laptop Projektörü Ana Monitor Yapma [Yardım]
14.07.2015 01:57
Dostum tam olarak anlayamadım senin sorunu, biraz daha geniş açıklarsan kesin bir çözüme g*türebilirim inşallah Allahın izniyle. Yani benim anladığım kadarıyla senin Laptop'un ekranı kırık ve sen bunu normal Masaüstü PC'deki monitöre mi vermek istiyorsun ?

Yani ( Laptop’a Harici Monitör ve Projeksiyon Nasıl Takılır ) konusu mu senin istediğin ?
(Bu konu en son: 14.07.2015 Tarihinde, Saat: 02:00 düzenlenmiştir. Düzenleyen: H4CK4L.)
Alinti
ATASOYaccount
*
avatar
Teğmen
Durum: Çevrimdışı
Seviye Puanı: 5
Yaşam Puanı: 3 / 110
Deneyim: 43 / 100
Rep Sayısı:
Mesaj Sayısı: 44
Üyelik Tarihi: 06.03.2015
     
Yorum: #3
Cvp: [Yardım]Laptop Projektörü Ana Monitor Yapma
14.07.2015 02:01
yok zaten veriyorum şuanda öyle kullanıyorum ama format atmam gerekiyor acil ama bilgisayar açılırken monitore hiçbirşey yansımıyor projektör olarak gördüğü için haliyle bios falan giremiyorum nasıl format atıcam ben :(
Alinti
#H4CK4L
*
avatar
#R00T
Durum: Çevrimdışı
Seviye Puanı: 42
Yaşam Puanı: 1,049 / 1,049
Deneyim: 97 / 100
Rep Sayısı: 1029
Mesaj Sayısı: 2992
Üyelik Tarihi: 04.05.2013
      
Yorum: #4
Cvp: Laptop Projektörü Ana Monitor Yapma [Yardım]
14.07.2015 02:03
1. cil mönitörü değiştir Smile)

Çocukken her akşam yatmadan önce Tanrı'ya bana bir bisiklet vermesi için dua ederdim. Bir gün Tanrı'nın çalışma tarzının bu olmadığını anladım. Ertesi gün gittim kendime yeni bir bisiklet çaldım ve her akşam yatmadan önce Tanrı'ya günahlarımı affetmesi için dua ettim.
Alinti
ATASOYaccount
*
avatar
Teğmen
Durum: Çevrimdışı
Seviye Puanı: 5
Yaşam Puanı: 3 / 110
Deneyim: 43 / 100
Rep Sayısı:
Mesaj Sayısı: 44
Üyelik Tarihi: 06.03.2015
     
Yorum: #5
Cvp: Laptop Projektörü Ana Monitor Yapma [Yardım]
14.07.2015 02:05
para yokki reis bide tahminen kaç para'dır ?
bilgin varmı ?
(Bu konu en son: 14.07.2015 Tarihinde, Saat: 02:05 düzenlenmiştir. Düzenleyen: ATASOYaccount.)
Alinti



1 Ziyaretçi