Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
   
Konu: İngilizce Şart
HackLoJeN
*
avatar
Onursal Üye
Durum: Çevrimdışı
Seviye Puanı: 19
Yaşam Puanı: 127 / 471
Deneyim: 85 / 100
Rep Sayısı: 238
Mesaj Sayısı: 459
Üyelik Tarihi: 12.10.2013
      
Yorum: #1
İngilizce Şart
29.10.2013 23:13
Selamun Aleyküm
Arkadaşlar eger ben bilgisayarla ugraşcam ,mesleğim olcak, bilgisayarı A dan Z ye bilcem diyorsanız ingilizce şart. Artık türkçe Çeviriler Bile Bazen yetersiz kalıyor .Heleki bilgisayar teknolojisinde gerçekten ingilizce bilmek gerekiyor. Bir hata geliyor mesela system cart curt . anlamıyoruz ne hatası oldugunu hemen googleye aratıyoruz bakıyoruz çözümü varmı birinin başına geldimi birde çözümü buluyoruz ama hala o hatanın neyden meydana geldiğini bilmiyoruz yani sadece olayı kestirip atıyoruz sonrada ben bilgisayaroı biliyorum ya diye toz kondurmuyorsunuz.siz değil google biliyor ,forum sitelerinde çözüm veren arkadaşlar biliyor. siz değil.
neyse lafı cok uzatmadan bir site vericem ben ing konusunda kendimi burda geliştirmiştim sizede faydalı olması dileğiyle bedava bir site vip kullanımı felan varda bedava bölümü yeterince geniş .

Site'ye GİRİŞ
www.cyberizm.org
www.cyberizm.org
www.cyberizm.org
www.cyberizm.org

Yararlı Olması Dileğiyle

Arşivim Ve Yazılımlarımın Bağlı Olduğu sunucum kapalı olduğundan Bütün Programlarım Kapalıdır Ve Herhangi Bir Güncelleme Gelmicektir.Teşekkür Ederim.
Alinti
Rep Verenler: DEFALGE
#H4CK4L
*
avatar
#R00T
Durum: Çevrimdışı
Seviye Puanı: 42
Yaşam Puanı: 1,044 / 1,044
Deneyim: 78 / 100
Rep Sayısı: 995
Mesaj Sayısı: 2951
Üyelik Tarihi: 04.05.2013
      
Yorum: #2
Cvp: İngilizce Şart
30.10.2013 10:22
Eline sağlık, güzel anlatım Smile

İnsanların ilgisini çekmek için hiçbir zaman bir şeyler uğraşında bulunmadım. Çünkü varlığım onlar için yeteri kadar ilgi sebebiydi. Hakkımda herkes çok şey bilir. Çünkü burcumun adı yeteri kadar ön yargı sebebidir. Oysa hakkımda bildiklerini sandıkları şey, sadece onların görmesini istediğini kısımdan ibarettir...
Alinti
Asil_Mehmet
*
avatar
Teğmen
Durum: Çevrimdışı
Seviye Puanı: 15
Yaşam Puanı: 58 / 366
Deneyim: 65 / 100
Rep Sayısı: 2
Mesaj Sayısı: 280
Üyelik Tarihi: 23.09.2013
     
Yorum: #3
Cvp: İngilizce Şart
30.10.2013 14:08
Teşekkürler Dostum Smile
Alinti
HackLoJeN
*
avatar
Onursal Üye
Durum: Çevrimdışı
Seviye Puanı: 19
Yaşam Puanı: 127 / 471
Deneyim: 85 / 100
Rep Sayısı:
Mesaj Sayısı: 459
Üyelik Tarihi: 12.10.2013
      
Yorum: #4
Cvp: İngilizce Şart
30.10.2013 22:44
Eyw kardeşim Smile

Arşivim Ve Yazılımlarımın Bağlı Olduğu sunucum kapalı olduğundan Bütün Programlarım Kapalıdır Ve Herhangi Bir Güncelleme Gelmicektir.Teşekkür Ederim.
Alinti



1 Ziyaretçi
[-]
Sponsor Reklam