Konuyu Oyla:
  • Toplam: 1 Oy - Ortalama: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
   
Konu: Discovery Mikrofon Sorunun Çözümü
DaRKNeSS
*
avatar
Binbaşı
Durum: Çevrimdışı
Seviye Puanı: 53
Yaşam Puanı: 1,314 / 1,314
Deneyim: 59 / 100
Rep Sayısı: 138
Mesaj Sayısı: 5581
Üyelik Tarihi: 11.08.2013
     
Yorum: #1
Discovery Mikrofon Sorunun Çözümü
25.05.2015 16:23
Merhaba Arkadaşlar Bugün Sizlere Mikrofon Problemini Nasıl Çözebileceğimizi Anlatıcam Öncelikle Mikrofonda Olan Bir Teknik Problemdir Bu Hoparlör Çalışır Ama Mikrofon Vefad Mikrofon İptal .s

Dün Gece Bu Problemi Yaşadım Araştırayım Bakayım Belki Cevabı Vardır Diye Ama Bi Baktım Ne Göreyim...

Aman Tanrım Didim

Benim Yaşadığım Sorunu Yaşayan Binlerce Kişi Her Forumda Help Help Diye Çözüm Arıyorlar

Kimisi Öyle Yapmış Geçmemiş Falan Filan Dedim Telefonu Formatlayayım

Formatladım Gine Aynı Pok Devam Ediyor.

Birkaç Kere Yere Attım Çarpma Etkisiyle Düzelir Diye Düşündüm

Olmadı Şarja Taktım Sabah Baktığımda Mikrofon Köpek Gibi Çalışıyodu Hatta

Eskiden Fazla Ses İletmiyordu Şimdi Boru Gibi İletiyor

Çözüm Yollarında Ben Bu Taktikleri Uyguladım Formatla Oldu Diyemi Geçti ki

Öyle Olsa Formattan Sonra Hemen Çalışırdı Yere Attım Orda Bi Düşüştemi Oldu

Yoksa Allahın Taktirimiydi Orası Şüpheli Ama Sizde Bu Problemleri Yaşıyorsanız

Bu Yolları İzleyebilirsiniz


Stallk3r
*
avatar
Albay
Durum: Çevrimdışı
Seviye Puanı: 34
Yaşam Puanı: 670 / 827
Deneyim: 9 / 100
Rep Sayısı: 428
Mesaj Sayısı: 1624
Üyelik Tarihi: 06.11.2013
     
Yorum: #2
Cvp: Discovery Mikrofon Sorunun Çözümü
25.05.2015 20:48
At çöpe gitsin kanka

Dans ederken görülenler deli sanılır, Müziği duymayanlar tarafından.
KingSkrupellos
*
avatar
Hacktivist
Durum: Çevrimdışı
Seviye Puanı: 56
Yaşam Puanı: 1,382 / 1,382
Deneyim: 30 / 100
Rep Sayısı: 2826
Mesaj Sayısı: 6456
Üyelik Tarihi: 21.08.2013
     
Yorum: #3
Cvp: Discovery Mikrofon Sorunun Çözümü
25.05.2015 21:02
mutlaka bir çözüm yolu vardır yada parça tamir eden yerlere g*türecen dahada bozmazlarsa iyidir. Yada çöpe at gitsin, çalışmayan malzemeyi napcn. neyse yaptığına sevindim Smile

# Cyberizm Digital Security Technological Turkish Moslem Army #
# İnsanda bir organ vardır. Eğer o sağlıklı ise bütün vücut sağlıklı olur;
eğer o bozulursa bütün vücut bozulur. Dikkat edin! O, kalptir.
[ Hz.Muhammed S.A.V ] #


DaRKNeSS
*
avatar
Binbaşı
Durum: Çevrimdışı
Seviye Puanı: 53
Yaşam Puanı: 1,314 / 1,314
Deneyim: 59 / 100
Rep Sayısı:
Mesaj Sayısı: 5581
Üyelik Tarihi: 11.08.2013
     
Yorum: #4
Cvp: Discovery Mikrofon Sorunun Çözümü
25.05.2015 21:27
(25.05.2015 20:48)J4CK4L Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  At çöpe gitsin kanka

telefonum yok başka knk :S

senin gibi 10 telefonum yok
(Bu konu en son: 25.05.2015 Tarihinde, Saat: 21:28 düzenlenmiştir. Düzenleyen: DaRKNeSS.)



1 Ziyaretçi