Konuyu Oyla:
  • Toplam: 4 Oy - Ortalama: 3.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
   
Konu: B3yaz.org Lamerleri
#H4CK4L
*
avatar
#R00T
Durum: Çevrimdışı
Seviye Puanı: 43
Yaşam Puanı: 1,053 / 1,053
Deneyim: 14 / 100
Rep Sayısı: 1056
Mesaj Sayısı: 3021
Üyelik Tarihi: 04.05.2013
      
Yorum: #1
B3yaz.org Lamerleri
26.04.2015 11:21
Kendileri domain regleyip index atan acizler, b3yaz denen kevase sitesini seve seve yola getirdik kendileri ama acizlik basa bela Smile cyberizmin tek uzantisi org herkez iyi biliyor siz gidip net biz co falan regleyin onlarada basin tek yapa bildiginiz bu cunki tekfurun anne dedigine biz karimiz diyoruz zoneleri burdat atmama gerek yok zira kendileri iyi biliyor Smile

s4n3s kasarina gelince sen zaten karimizsin cyberizm.netide regle bas ben senin anana bastim iyi biliyorsun Smile




Bunlar ancak regleyipyip hack yaptıklarını sanırlar zaten Exciting
(Bu konu en son: 12.05.2015 Tarihinde, Saat: 21:53 düzenlenmiştir. Düzenleyen: [email protected].)

Çocukken her akşam yatmadan önce Tanrı'ya bana bir bisiklet vermesi için dua ederdim. Bir gün Tanrı'nın çalışma tarzının bu olmadığını anladım. Ertesi gün gittim kendime yeni bir bisiklet çaldım ve her akşam yatmadan önce Tanrı'ya günahlarımı affetmesi için dua ettim.
Alinti
Rep Verenler: KingSkrupellos , D4RKG1RL
#Ayar
*
avatar
Tabutçu
Durum: Çevrimiçi
Seviye Puanı: 35
Yaşam Puanı: 793 / 862
Deneyim: 51 / 100
Rep Sayısı: 1517
Mesaj Sayısı: 1802
Üyelik Tarihi: 13.08.2013
      
Yorum: #2
RE: B3yaz.org Lamerleri
26.04.2015 11:24


(Bu konu en son: 27.04.2015 Tarihinde, Saat: 21:32 düzenlenmiştir. Düzenleyen: Ayar.)

Başka forumlarda üyeliğim bulunmamaktadır.
ayar
Alinti
Rep Verenler: KingSkrupellos , CyberAngel
C0D3R
*
avatar
Sivile Alındı
Durum: Çevrimdışı
Seviye Puanı: 10
Yaşam Puanı: 20 / 231
Deneyim: 26 / 100
Rep Sayısı: 4
Mesaj Sayısı: 126
Üyelik Tarihi: 31.01.2015
     
Yorum: #3
Cvp: B3yaz.org Lamerleri
26.04.2015 11:37
cyberizm.org Smile Güzel site de .com uzantısı varmı yokmu hiçbir fikrim yok + üye olurken çekilen zorlukların hakkını fazlasıyla veriyorsunuz Prettiness
(Bu konu en son: 26.04.2015 Tarihinde, Saat: 11:38 düzenlenmiştir. Düzenleyen: C0D3R.)
Alinti
YouandLife
*
avatar
Yüzbaşı
Durum: Çevrimdışı
Seviye Puanı: 9
Yaşam Puanı: 16 / 210
Deneyim: 40 / 100
Rep Sayısı: 2
Mesaj Sayısı: 108
Üyelik Tarihi: 04.04.2015
     
Yorum: #4
Cvp: B3yaz.org Lamerleri
26.04.2015 12:28
Abi adamlat cyberizm.com u hacklemisler. Farkindaysaniz. Sonrada forumlarinda konu acip dalga geciyor. Bise yapin ama.Boyle olmuyo

Gidiyo bi domain alip index basiyo sonrada dalga geciyo. Sicin agizlarina

O kanit diye koysuklari resimide kendi adamlari konu dite acmistir Allah bilir.
(Bu konu en son: 27.04.2015 Tarihinde, Saat: 20:08 düzenlenmiştir. Düzenleyen: [email protected].)
Alinti
Stallk3r
*
avatar
Albay
Durum: Çevrimdışı
Seviye Puanı: 34
Yaşam Puanı: 718 / 826
Deneyim: 4 / 100
Rep Sayısı: 425
Mesaj Sayısı: 1618
Üyelik Tarihi: 06.11.2013
     
Yorum: #5
Cvp: B3yaz.org Lamerleri
26.04.2015 13:44
Adam değiller bir bok yapabildiklerini sanıyorlar ama hepsi kof Bu sidnesmi o adam bizde değilmiydi bizden gördüğü abilerimizin yüzünü kara çıkardı yedi kaba pisledi
(Bu konu en son: 27.04.2015 Tarihinde, Saat: 20:06 düzenlenmiştir. Düzenleyen: [email protected].)

Dans ederken görülenler deli sanılır, Müziği duymayanlar tarafından.
Alinti



1 Ziyaretçi